Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Εθνική Τράπεζα θα προσφέρει βοήθεια και στήριξη στους πληγέντες δανειολήπτες, με εξατομικευμένες λύσεις, ανάλογα με τις ειδικότερες ανάγκες κάθε ιδιώτη πελάτη της, αλλά και κάθε επιχείρησης που επλήγη από τις πυρκαγιές.
Τα εξατομικευμένα μέτρα αφορούν ευρύτερα σε διευκολύνσεις και διαμορφώνονται μετά από επικοινωνία με τους δανειολήπτες και σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Συμπεριλαμβάνουν μέτρα όπως η αναστολή πληρωμών για ενήμερους δανειολήπτες, παροχή ρευστότητας για επιχειρήσεις, δυνατότητα μετατροπής κυμαινόμενου σε σταθερό επιτόκιο και προγράμματα διευθέτησης οφειλών για όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες μονιμότερου χαρακτήρα.
Για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της τράπεζας, δημιουργήθηκε αποκλειστική γραμμή επικοινωνίας για την παροχή ενημέρωσης και την υποβολή αιτημάτων.
Η τηλεφωνική γραμμή 2104859222, είναι ενεργή και λειτουργεί από τις 9πμ έως τις 5μμ τις εργάσιμες ημέρες.
Παράλληλα, τα στελέχη των καταστημάτων της τράπεζας και οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι των επιχειρήσεων, είναι από την πρώτη στιγμή και παραμένουν δίπλα στους πληγέντες προκειμένου να παράσχουν κάθε δυνατή συνδρομή και υποστήριξη.
Η Εθνική Τράπεζα σημειώνει στην ανακοίνωσή της ότι συναισθανόμενη το ρόλο και την ευθύνη που της αναλογεί απέναντι στις προκλήσεις και τα προβλήματα που αφορούν τη χώρα, είναι παρούσα, όπως πάντα, σε πρωτοβουλίες και δράσεις οι οποίες σταθερά στηρίζουν την οικονομία και την ελληνική κοινωνία.